بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بیست بازی برتر اندروید

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

بیست بازی برتر اندروید

 

1-real racing 3 android

2-casle clash android

3-vainglory android

4-subway surfers android

5-pocket edition android

6-dominations android

7-evolution socder 2017 game android

8-trials frontier

9-hungry shark evolution game

10-angri bird epic android

لطفا از سایت ما دیدن نمایید

www.persianpishraneh.com

 

ده آهنگ برتر شکیرا و بیوگرافی

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی

شکیرا ایزابل مبارک ریپل (زاده ۲ فوریه ۱۹۷۷) که با نام شکیرا شناخته می‌شود، خواننده، ترانه سرا، مدل، رقصنده، تهیه کننده و طراح رقص معروف کلمبیایی است.

 

پس از به شهرت رسیدن در سرتاسر امریکای لاتین شکیرا که خود اهل کلمبیا بود  به بزرگترین خواننده زن پاپ از زمان "جنیفر لوپز" ( که  درهای  موفقیت در زبان انگلیسی را گشوده بود)، تبدیل شد. او به خاطر داشتن سبک پرخاش جو و متاثر از راک برجسته و مشهور بود.

 

شکیرا همیشه کنترلی باور نکردنی بر روی کارهای خود داشته است به خصوص به عنوان یک هنرمند زن. شکیرا تقریبا تمام کارهایش را خود یا با کمک دیگران می نویسد و در این جریان شهرت زیادی به عنوان یکی از بلند پروازترین  ترانه سرایان موسیقی لاتین بدست آورده است.

 

زمانی که شکیرا اولین کار خود به زبان انگلیسی را در سال 2001 منتشر ساخت به سرعت به یکی از بهترین های پاپ تبدیل شد در حالی که  احساس عمیق و شاعرانه اش  و نیز از ویدئوهای گرم او کمک فراوانی می کند.

 

 

"شکیرا مباراک" ( نام کامل: شکیرا ایزابل مباراک ریپول ) در2 فوریه ی سال 1977 در کلمبیا در خانواده ای فقیر متولد شد. مادر او اهل کلمبیا و پدرش اهل لبنان بود بنابراین شکیرا در کودکی هر دو نوع موسیقی را  از دو فرهنگ مختلف یاد گرفت. شکیرا همچنین بسیار به راک اند رول گوش می داد و گروه های Led Zeppelin و the Beatles و the Policeو the  Cure و Nirvana را گروه های  مورد علاقه ی خود می داند.



۱- ترکWaka Waka  ازالبوم Sale el Sol تولید سال 2010  به عنوان بهترین آهنگ او شناخته شده است.

دانلود آهنگ

۲- ترک  Whenever, Whereverازالبوم Laundry Service تولید سال 2001.

دانلود آهنگ

۳-  ترک  Hips Don’t Lieازالبوم  Oral Fixation vol. 2تولید سال 2005.

دانلود آهنگ

۴- ترک  La Torturaازالبوم  Oral Fixation Tourتولید سال 2007.

دانلود آهنگ

۵- ترک  She Wolfازالبوم  She Wolfتولید سال 2009.

دانلود آهنگ

۶- ترک Loca ازالبوم  Sale el Sol تولید سال 2010. ۵- ترک  She Wolfازالبوم  She Wolfتولید سال 2009.

دانلود آهنگ

۷- ترک Can’t Remember to Forget You ازالبوم Shakira تولید سال 2014.

دانلود آهنگ

۸- ترک Beautiful Liar ازالبوم  Beautiful Liar تولید سال 2007.

دانلود آهنگ

۹- ترک Dare ازالبوم  Shakira تولید سال 2014.

دانلود آهنگ

۱۰- ترک Objection ازالبوم  Laundry Service تولید سال 2001.

دانلود آهنگ

بهترین سایت پخش لوازم برقی www.persianpishraneh.com

آنتن رومیزی با تقویت کننده مدل LE-252 لالی الکترونیک

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

آنتن رومیزی با تقویت کننده مدل LE-252 لالی الکترونیک

آنتن رومیزی با تقویت کننده مدل LE-252 لالی الکترونیک

www.persianpishraneh.com

10 تا از شبکه های اجتماعی پر بازدید جهان

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

۱۰ تا از شبکه های اجتماعی پر بازدید

1-فیس بوک

فیس بوک همچنان به عنوان بزرگ ترین و پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی در جهان تایید می شود. تنها در کشور آمریکا بیش از دو میلیون سازمان کوچک و متوسط آگهی های تبلیغاتی خود را روی فیس بوک منتشر می کنند و همچنین گفته می شود سازمان های بزرگ آمریکایی سالانه بیش از 200 میلیون دلار بودجه تبلیغاتی خود را به فیس بوک اختصاص می دهند.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt

هم اکنون تعداد مشترکان فیس بوک از 1.3 میلیارد نفر هم فراتر رفته است و بیش از یک میلیون سایت اینترنتی با لینک مستقیم برای ورود به صفحه شخصی در فیس بوک موجود است. همچنین 25 درصد کاربران فیس بوک دست کم روزی پنج بار وارد صفحه اختصاصی خود می شوند و 57درصد کاربران هم اعلام کرده اند فیس بوک بیشترین تاثیر را در روند خریدهای آنها به جا می گذارد. علاوه بر این مشخص شده است 80درصد بازاریابان از فیس بوک برای جذب مشتریان جدید استفاده می کنند.



2-توییتر

توییتر برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند پیام ها یکوتاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، بهترین شبکه اجتماعی محسوب می شود. توییت های 140 کاراکتری طی چند سال گذشته توانسته اند دنیای شبکه های رسانه ای را متحول کنند. آمارها نشان می هد81 درصد درآمدهای تبلیغاتی در توییتر از طریق دستگاه های موبایلی حاص می شود و این سایت به واسطه سرویس Promoted Trend برای انتشار آگهی های 24ساعته در هر شبانه روز دست کم 200 هزار دلار درآمد کسب می کند. 

کارشناسان می گویند توییتر را باید به اندازه فیس بوک جدی گرفت و آن را یکی از تاثیرگذارترین سایت های اینترنتی جهان دانست. این سایت هم اکنون بیش از 650 میلیون عضو ثبت شده دارد و 34درصد بازاریابان از توییتر برای فروش محصول و موفقیت حضور خود در بازار جهانی استفاده می کنند. توییتر بین سال های 2014-2013 سریع ترین رشد را در میان شبکه های اجتماعی داشته و تعداد اعضای خود را 44 درصد بیشتر کرده است. این شبکه اجتماعی ماهانه 250 میلیون کاربر فعال دارد که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

شایان ذکر است که طی چند ماه اخیر برخی تغییرات در توییتر ایجاد شده که از مهم ترین آنها می توان به رفع محدودیت 140 کاراکتری برای نوشتن توییت ها اشاره کرد.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt


LinkedIn 3 

از این سایت به عنوان بزرگ ترین شبکه اجتماعی سازمانی در جهان یاد می شود. این سایت شبکه های تحصصی در میان کارشناسان جهان ایجاد کره است و مدیران و کارمندان را به هم متصل می کند. در حال حاضر بیش از 352 میلیون نفر در LinkedIn عضو هستند و با گذشت هر یک ثانیه دو عضو جدید به این شبکه اجتماعی افزوده می شود

در هر ماه به طور میانگین 97 میلیون نفر از اعضای LinkedIn به صفحه اختصاصی خود سر می زنند و این مرکز پیش بینی کرده تعداد مشترکان خود را تا سال 2020 به سه میلیارد نفر برساند. در پایان ژوئیه 2015 کاربران از 200 کشور جهان در این شبکه اجتماعی عضویت داشتند و 70 درصد اعضای این مجموعه در خارج از آمریکا بسر می بردند.سایت LinkedIn ادعا می کند اگر مشترکان آن مطالب خود را همراه با یک عکس به اشتراک بگذارند، احتمال دیده شدن آها از سوی بقیه کاربران 11 برابر افزایش می یابد. ماه گذشته صفحات مختلف در این شبکه اجتماعی 35 میلیارد بار دیده شد.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt


Gooogle Plus 4

این شبکه اجتماعی که تحت مدیریت گوگل خدمات خود را ارایه می دهد، به طور میانگین در هر ماه 359 میلیون کاربر فعال دارد و در بیشتر مواقع برای بازاریابی و فعالیت های آنلاین تخصصی مورد استفاده قرار می گیرد. در فصل دوم سال 2015 میلادی میزان ارتباط مثبت میان مشترکان Google+ و برندهای بزرگ جهان 53درصد بیشتر شده است. 

در حال حاضر یک میلیارد حساب کاربری فعال در Google+ موجود است و گفته می شود هر سال تعداد کاربران آن 33 درصد افزایش می یابد. بزرگ ترین گروه مخاطبان این شبکه اجتماعی را افراد 45 تا 54 سال تشکیل می دهند و تعداد آنها از سال 2012 به بعد 56 درصد افزایش یافته است.

کمتر از سه سال است که این شبکه اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده و اگرچه ابتدا با سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری فعالیت خود را آغاز کرد، اما ارزش کنونی آن چند میلیارد دلار محاسبه می شود. به طور میانگین هر کاربر هفت بار در روز به صفحه اختصاصی خود در Google+ مراجعه می کند و در مجموعه سه ساعت و 46 دقیقه در آن حضور می یابد. بیشتر مطالبی که در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، کمتر از 60 کاراکتر دارد و 6.97 درصد از ترافیک اینترنتی جهان در اختیار Google+ است.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt


5-یوتیوب

این سایت که یکی از زیرمجموعه های گوگل محسوب می شود، بزرگ ترین مرکز انتشار تصاویر ویدیویی آنلاین در جهان است. پیش بینی می شود یوتیوب در سال 2016 میلادی بیش از 5.6 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. هم اکنون در هر ماه شش میلیارد ساعت ویدیو روی سایت یوتیوب مشاهده می شود و کاربران موبایلی روزانه یک میلیارد ویدیو منتشرشده روی آن را تماشا می کنند. در مجموع روزی چهار میلیارد ویدیو روی یوتیوب مشاهده می شود و در هر دقیقه معادل 300 ساعت فایل تصویری جدید در این سایت قرار می گیرد.

میزان ویدیوهای یوتیوب که هر دقیقه در فیس بوک مشاهده می شود، معادل 323 روز است و تقریبا 9 درصد سازمان های جهان آگهی های خود را روی آن منتشر می کنند. براساس آخرین آمار 81.9 درصد از تمام کاربران اینترنتی 14 تا 17 ساله جهان از یوتیوب استفاده می کنند و 72درصد بزرگسالان هم به آن سر می زنند.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt


Pinterest 6

ای شبکه اجتماعی یکی دیگر از ابزارهای رسانه ای آنلاین محسوب می شود که طی مدت کوتاه پیشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اکنون بیش از 70 میلیون کاربر فعال در این شبکه اجتماعی عضو هستند که 85درصد آنها را زنان تشکیل می دهند و بیش از 9 میلیون کاربر هم از طریق صفحه اختصاصی خود در فیس بوک وارد Pinterest می شوند.

این شبکه اجتماعی یکی دیگر از ابزارهای رسانه ای آنلاین محسوب می شود که طی مدت کوتاه پیشرفت قابل ملاحظه داشته است. هم اکنون بیش از 70میلیون کاربر فعال در این شبکه اجتماعی عضو هستند که 85درصد آنها را زنان تشکیل می دهند و بیش از 9 میلیون کاربر هم از طریق صفحه اختصاصی خود در فیس بوک وارد Pinterest می شوند.

این شبکه اجتماعی می گوید از تمام کلیدواژه هایی که در آن جست و جو می شود، کاربران 12درصد کلمات را با خطا تایپ می کنند. حدود 4.8 درصد از کاربران این سایت در محل کار خود سراغ صفحه شخصی می روند و درمجموع 40درصد کاربران آن را غیرآمریکایی ها تشکیل می دهند. تعداد کاربران Pinterest سالانه 135 درصد افزایش می یابد و کاربران در هر بار مراجعه 14.2 دقیقه در این ابزار موبایلی گشت و گذار می کنند.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt


7-اینستاگرام

بازاریاب ها این روزها اینستاگرام را یکی از بهترین پلتفرم های اجتماعی می دانند و توجه ویژه به آن دارند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار کاربردی برای روایت انواع داستان های تصویری است و می تواند در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بیش از 300 میلیون کاربر جهانی در طول هر ماه به صفحه اختصاصی خود در اینستاگرام سر می زنند و روزانه 75 میلیون کاربر از خدمات آن استفاده می کنند. به طور کلی 20درصد کاربران اینترنتی جهان با اینستاگرام درگیر هستند و جوانان بزرگ ترین گروه مخاطبان این مجموعه اند.

از مجموع مشترکان اینستاگرام، 51 درصد را مردان تشکیل می دهند و 14 درصد مطالبی که روی آن منتشر می شود حین رانندگی به اشتراک گذاشته می شود. البته طبق آمار هشت درصد حساب های کاربری در اینستاگرام جعلی یا غیرواقعی هستند و 90درصد اعضای این گروه را افرادی تشکیل می دهند که کمتر از 35 سال دارند. اینستاگرام یکی از زیرمجموعه های فیس بوک محسوب می شود.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt


Tumbir 8

به عنوان یکی از زیرمجموعه های یاهو توانسته است خود را به یکی از موفق ترین شبکه های اجتماعی جهان تبدیل کند. این پلتفرم میکروبلاگ برای به اشتراک گذاری عکس، ویدیو، فایل صوتی، متن، پرسش و هر آنچه کاربر نیاز دارد مورد استفاده قرار می گیرد. هم اکنون بیش از 420 میلیون نفر در Tumbir عضو هستند و این افراد تاکنون 217 میلیون وبلاگ شخصی ایجاد کرده اند.

در هر روز بیش از 120 هزار وبلاگ در این شبکه اجتماعی به روز می شود و تاکنون 99 میلیارد عکس و مطلب روی آن قرار گرفته است. اعضای این شبکه اجتماعی روز 113.6 میلیون مطلب به اشتراک می گذارند و با هر بار ورود 28 دقیقه در صفحه شخصی خود گشت و گذار می کنند. تعداد کاربران ماهانه این شبکه اجتماعی موبایلی 199.1 میلیون نفر گزارش شده است.

لطفا از سایت آپارا ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt


Flickr 9

این شبکه اجتماعی که به به اشتراک گذاری عکس و ویدیو اختصاص دارد، یکی از زیرمجموعه های یاهو محسوب می شود و روزانه 3.5 میلیون عکس جدید روی آن قرار می گیرد. این شبکه اجتماعی در مجموعه 92 میلیون مشترک فعال دارد که کاربران آن از 63 کشور باید با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. تاکنون بیش از 10 میلیارد عکس از سوی کاربران Flickr روی آن منتشر شده است و این افراد بیش از دو میلیون گروه اختصاصی تشکیل داده اند.

شبکه اجتماعی Flickr که خدمات خود را به صورت موبایلی و رایانه ای ارایه می دهد، برای عکاسان محبوبیت فراوان دارد و بیشتر عکس هایی که سال 2014 روی آن گذاشته شد، با دوربین های شرکت Canon گرفته شده بود. در بخش دیگر بیشتر عکس های موبایلی سال گذشته در Flickr هم با گوشی هوشمند آیفون 5 گرفته شد.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt



Reddit 10

این شرکت اجتماعی موبایلی با هدف سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد و اعضای ثبت شده انواع محتویات مورد نظر خود را به اشتراک می گذارند. این ابزار اجتماعی در هر ماه به طور میانگین 174 میلیون کاربر فعال دارد و طی 10 سالی که از زمان تاسیس آن می گذرد بسیار محبوب شده است. کاربران از 209 کشور جهان در  Reddit عضو شده اند و در هر ماه 7.55 میلیارد صفحه در این شبکه اجتماعی مشاهده می شود.

اعضای این شبکه اجتماعی به مطالب منتشر شده 17 میلیارد رای مثبت و 2.5 میلیارد رای منفی داده اند در مجموع 1.7 میلیارد کامنت هم برای این مطالب نوشته شده است. تا پایان ژوییه 2014 بیش از 180 میلیون مطلب روی Reddit منتشر شده است و کاربران در هر ماه 80  دقیقه را به حضور در این شبکه اجتماعی اختصاص می دهند.

لطفا از سایت آپارات ما دیدن فرمایید

http://www.aparat.com/persianpt



www.persianpishraneh.com



معرفی رابرت مایلز نابغه موسیقی الکترونیک رابرت مایلز

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

معرفی رابرت مایلز نابغه موسیقی الکترونیک

رابرت مایلز



روبرتو کونسینا   : Roberto Concina زاده ۳ نوامبر ۱۹۶۹ - درگذشته ۹ مهٔ ۲۰۱۷  مشهور به رابرت مایلز، آهنگساز مشهور سبک موسیقی ترنس ایتالیایی بود.

لطفا برای دیدن ویدیو های بیشتر به لینک آپارات ما بروید

http://www.aparat.com/persianpt

رابرت مایلز در سال ۱۹۶۹ کانتون نوشاتل در غرب سوئیس در خانواده‌ای مهاجر ایتالیایی به دنیا آمد .

وی از همان سال‌های آغاز کودکی خود به موسیقی و بیش از همه به موسیقی الکترونیک علاقه‌مند شد که در آن زمان با گروه‌های الکترونیک راک و پراگرسیو راک مانند پینک فلوید، مایک اولدفیلد و آلن پارسونز پراجکت شناخته می‌شد .

پس از بازگشت خانواده‌اش به فریولی ونتزیا جولیا در ایتالیا نواختن پیانو را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. پس از آن به عنوان دی‌جی در کلوب ها و رادیوها به کار پرداخت و با پس اندازش یک ایستگاه رادیویی و استودیوی ضبط موسیقی تاسیس کرد .

وی از سال ۱۹۸۸ وارد عرصه موسیقی در جهان شد. در سال ۱۹۹۰ در چند باشگاه شبانه ایتالیایی به عنوان دی‌جی به کار پرداخت و هر چه از این راه به دست آورد، صرف ساختن استودیوی شخصی و خرید تعدادی ابزار آلات مستعمل موسیقی کرد. در آن سال آهنگسازی او چندان مورد توجه جامعه موسیقی نبود .

وی در سال ۱۹۹۴ آهنگ «children» یا «بچه‌ها» که مشهورترین اثر سبک دریم ترنس بود را تولید کرد. این آهنگ در سال ۱۹۹۵ در طی دو هفته موفق به کسب فروشی بیش از ۳۵۰٬۰۰۰ نسخه در سراسر اروپا شد[۱] و نیز توانست در صدر جداول موسیقی کشورهای متعددی قرار بگیرد. این آهنگ در آلمان و چند کشور دیگر جوایز ارزنده‌ای نیز از آن خود کرد. گرچه این آهنگ در آمریکا موفقیتی کسب نکرد و حتی نتوانست جزء بیست آهنگ برتر جدول‌های موسیقی این کشور باشد، ولی با استقبال گسترده بسیاری از آهنگ سازان در آن کشور روبرو شد.

لطفا برای دیدن ویدیو های بیشتر به لینک آپارات ما بروید

http://www.aparat.com/persianpt

این آهنگ، نخستین آهنگ سبک ترنس بود که سه هفته پیاپی در صدر جدول صد آهنگ برتر هفته اروپا قرار داشت و تا سال ۱۹۹۷ بیش از پنج میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید. این آهنگ جایزه موسیقی بریتانیا (جایزه بریت) و بسیاری دیگر از جوایز موسیقی در جهان را از آن خود کرد.[۱] .

آهنگ‌های بعدی او «افسانه» و «یک و یک» نیز به چنان شهرتی رسیدند که صدها ریمیکس از آنها توسط دی‌جی‌های مختلف اجرا شد. آهنگ «افسانه» در اصل اجرای متفاوتی است از «بچه‌ها» است. از این آهنگ در فیلم «برای همیشه» استفاده شد .

چهارمین آهنگ مشهور او که بعداً در آلبوم ۲۳ای‌ام نیز جای گرفت، «آزادی» بود. ویدئوکلیپ این آهنگ که با تحسین منتقدان موسیقی روبرو شد فضایی ۱۹۸۴ گونه دارد که به ترانه «خشتی دیگر در دیوار» پینک فلوید شبیه است. پس از موفقیت آلبوم سومش، او باردیگر دست به نوآوری تازه‌ای زد و با تلفیق جاز، دیپ هاوس و موسیقی الکترونیک با همکاری گرتو نوازنده سازهای 

ضربی هندی تبار مشهور، آلبوم مایلز-گرتو را ارائه کرد. وی در سال ۲۰۰۳ از انگلستان به شهر لس آنجلس در کشور آمریکا نقل مکان کرد .

با موفقیت های پیاپی مایلز، در سال ۲۰۱۱ کمپانی سالت، تولید و پخش آلبوم پنجم او را برعهده گرفت که در آن از نوازنده های مشهور استفاده شده بود. این آلبوم تلفیقی از موسیقی الکترونیک و پراگرسیو راک بود که با موسیقی جاز تحت تاثیر مایلز دیویس آمیخته شده بود.

در اواخر سال ۲۰۱۲ مایلز به ایبیزا، اسپانیا رفت و رادیو اف‌ام و آنلاین «اپن لب» را راه انداخت که در آن به نوآوری، فرهنگ، رسانه‌ها، هنر و البته موسیقی آلترناتیو می پرداخت .

رابرت مایلز در معرفی موسیقی ترنس در جهان که در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی ظهور کرد نقش بسزایی داشت. ضرب‌آهنگ سبک ترنس با ضرب‌آهنگ درونی بدن و تقریباً تپش قلب همنواست و به همین خاطر، مخاطب را با خود همراه می سازد. ترنس باعث نوعی حالت رضایت و خلسه و 

همچنین بروز هیجانات مختلف از سرخوشی تا آرامش می‌شود. در مواردی، روانشناسان بالینی شنیدن این سبک را برای ایجاد حس آرمیدگی توصیه کرده‌اند.

محبوبیت موسیقی ترنس در سال‌های پس از آن منجر به رشد یا شکوفایی خرده گونه‌ها و یا گونه‌های تازه در موسیقی الکترونیک و رقص (مانند دیپ هاوس ) شد .

وی امیدوار بود که اینترنت با فراهم آوردن امکان پخش موسیقی الکترونیک زیرزمینی، هنری و خلاقانه، مخاطبان بیشتری را با توجه به گسترش امکانات آن بدست آورد و رسانه‌ها را در سالهای آینده باز هم بیشتر دستخوش دگردیسی کند .

در ماه مه ۲۰۱۷ پس از نبردی طولانی با سرطان که از همگان مخفی نگه داشته بود درگذشت. این خبر در حالی منتشر شد که گفته می‌شد قرار است رابرت مایلز پس از مدت‌ها، کار روی آلبوم تازه خود را آغاز کند . 

 


 سال انتشار 

نام آلبوم به فارسی

نام اصلی

۱۹۹۶

سرزمین رویا

Dreamland

۱۹۹۶

 سرزمین رویا-نسخه زمستان

 Dreamland - The Winter Edition 

۱۹۹۷

۲۳ای‌ام

23am

۱۹۹۸

ماه کامل

Full Moon

۲۰۰۱

ارگانیک
مسیرها

Organik
Paths

۲۰۰۲

ارگانیک ریمیکسز

Organik Remixes

۲۰۰۴

مایلز گرتو

Miles Gurtu


منبع : Wikipedia.org

www.persianpishraneh.com

جاذبه های گردشگری اسپانیا

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

جاذبه های گردشگری اسپانیا

فرهنگ اسپانیایی به خاطر تاریخ و قدمت طولانی این کشور از جنبه‌های گوناگون هنر گرفته تا کشاورزی و آشپزی و موسیقی تحت تأثیر دیگر کشورهای اروپایی و مدیترانه‌ای بوده است و با وجود جنبه‌های قدرتمندی از میراث فرهنگی روم که در اسپانیا متجلی است، نمی‌توان آن را کشوری لاتین به حساب آوردفهرست دیدنی‌های اسپانیا تمامی ندارد و به هر نقطه‌ای که پا می‌گذارید یک جاذبه گردشگری ساعت‌ها شما را به خود مشغول خواهد کرد. این کشور دوست‌داشتنی مانند فروشگاهی است که برای تمامی سلیقه‌ها چیزی برای ارائه دارد، پس خود را برای یک تور اسپانیا آماده کنید.


 

کشور اسپانیا در جنوب‌غربی قاره اروپا قرار گرفته و کلید ورود به آب‌های مدیترانه از طریق اقیانوس اطلس را در دست دارد، همچنین مرز این کشور با همسایه‌ی غربی‌اش پرتغال (به طول ۱۲۱۴ کیلومتر) طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است. جزایر بالئاری (Islas Baleares) و ایبیزا (Ibiza) در دریای مدیترانه و جزایر قناری (Islas Canarias) در اقیانوس اطلس که از دیدنی‌ترین و پربازدید‌ترین جزایر جهان هستند فقط بخش کوچکی از اسپانیا را تشکیل می‌دهند.


آب و هوای اسپانیا

آب و هوای شهر‌های بندری و ساحلی اسپانیا تقریباً در تمامی فصول سال مناسب‌ هستند و در زمستان‌ این سواحل پر از گردشگرانی می‌شوند که از سراسر دنیا به اسپانیا آمده‌اند، در این زمان برخی مناطق نظیر مالاگا دمایی نزدیک به 16 – 17 درجه سانتی‌گراد دارد، در حالی که دمای شهر مادرید در همان زمان حدود یک درجه سانتی‌گراد است


در حال حاضر اسپانیا دومین کشور بزرگ در صنعت گردشگری جهان به حساب می‌آید و طبق آمار سازمان جهانی گردشگری (unwto)، در سال 2015 این کشور با پذیرایی از حدود 68.2 میلیون مسافر توانسته رتبه سوم جدول پر بازدید‌ترین کشور را از آن خود کنداسپانیا با ۴۵ اثر مورد حمایت یونسکو پس از ایتالیا و چین در رده سوم جهان قرار دارد اما این جاذبه‌ها تمام دیدنی‌های اسپانیا نیست؛ کشور ماتادور‌ها شهرتش را مرهون مردم، فرهنگ، هنر، غذاها و آداب و رسوم خاصش است. با توجه به تمامی جاذبه‌ها و فرهنگ خاص، اسپانیا را می‌توان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تور اروپا دانست.

هنر عکاسی

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

هنر عکاسی

علاقه به انواع هنرها و پرداختن به آن ها می تواند تاثیر ات روحی مفیدی زیادی روی افراد بگذارد و از لحاظ روانی به آن ها آرامش دهد و موجب رفع اضطراب و افزایش روابط اجتماعی آن ها شود

 


عکاسی یکی از همان هنر ها است که تاُیر خوبی بر روح و روان فرد خواهد گذاشت.

ما همیشه برای ثبت خاطرات از عکس استفاده میکنیم.

هنر مفهومی در عکاسی چیست؟

هنر مفهومی در عکاسی چیست و در چه زمانی شکل گرفته می شود ، عکاسی فنی است که با هنر در آمیخته و دارای احساس در عکاس های فضا و انسان می باشد که البته در عکاسی صنعتی هنر در خلق عکسی شگرف می باشد و احساس کمتر در عکاسی تبلیغاتی و صنعتی تاثیر گذار است ، البته باید خاطر نشان کرد که تمامی عکس ها با احساس مخاطب در ارتباط می باشد .



وقتی ایده در ذهن هنرمند شکل می گیرد هنر بوجود می آید حتی اگر اثری وجود نداشته باشد ، لوویت در سالهای 1969 و 1967 هنر مفهومی را بدین صورت شرح می دهد ، هنگامی که هنرمندی از ساختار مفهومی در آفرینش هنری خود استفاده می کند ، بدان معناست که همه تصمیمات و طرح ریزی ها ا ز پیش صورت گرفته و اجرای اثر چندان مهم و موثر نیست ، هنر مفهومی تنها زمانی خوب است که ایده خوب باشد .

جنبش های هم عصر هنر مفهومی کانسپچوال آرت و مینیماللیسم بود ، مارسال دوشان در هنر مفهومی تاثیرات داشت از قبیل استفاده اشیا از پیش ساخته او با این کار چهار چوب زیبایی شناسی شکست و معتقدد بود یک هنرمند حتما نباید هنر را خودش خلق کرده باشد ، او در سال 1942 در آمریکا تصریح کرد که آنچه ربع قرن بیشتر قصد داشت با ارائه اشیا حاضر آماده انجام دهد بازگرداندن هنر به خدمت تفکر بود ، دوشان که از محدودیتهای نقاشی و اسارت آن در تنگنای ادراکات حسی و کیفیات دیدمانی صرف گریزان بود بر آن شد تا ارتباطی اندیشمندانه و انتقادی بین اثر هنری و مخاطب آن برقرار سازد لذا اشیا را بعنوان هنر ارائه کرد که فاقد جنبه ظاهری مهم بودند و صرفا ذهن ببینده را به تعمق در تعریف و کار کرد هنر فرا می خواند .

امیدوارم هنر عکاسی باعث  ثبت لحظات شما شود