بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۱۱ خواص جویدن آدامس که احتمالاً تاکنون در مورد آنها نشنیده اید

 

حتمالاً شما هم جزو افرادی هستید که در کودکی ۱۰ عدد آدامس بادکنکی را داخل دهانتان می گذاشتید و با دوستان خود مسابقه ی درست کردن بادکنک می دادید.

این احساس البته بعدها رنگ کمتری به خود گرفت و آدامس به یک خوراکی عادی در زندگی ما تبدیل شد. اما در این همه مدت آیا به خواص آدامس فکر کرده اید. احتمالاً بسیاری افراد آدامس را برای تنوع، علاقه ی شخصی، فرار از استرس و نظایر آن استفاده می کنند اما در خصوص خواص آدامس مواردی وجود دارد که احتمالاً از آنها خبر ندارید.

persianpishraneh.com

۷ دلیلی که کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان زندگی شما را بسیار پرنشاط تر خواهند کرد

 کتاب­ های رنگ­ آمیزی بزرگسالان جدید­ترین مد روز است، و برعکسِ بعضی از مدهای زودگذر، این یکی حقیقتاً برای شما خوب است. به نظر روانشناس بالینی بن میشلز، رنگ­ آمیزی فعالیتی بدون استرس است که باعث آرامش آمیگدال ــ مرکز ترس در مغز ــ می­شود و باعث می­شود که ذهن به آن آسایشی که نیاز دارد برسد. اما کتاب های رنگ­ آمیزی مزایای مستقیم دیگری هم برای سلامتی دارد.

PERSIANPISHRANEH.COM

سال گذشته دستیار هوشمند سیری میلیون‌ها کاربر را از دست داده

با وجود اینکه دستیار هوشمند کمپانی اپل (سیری) همچنان جزو محبوبترین دستیارهای دیجیتال هوشمند دنیاست، اما به تازگی گزارشاتی از سوی Verto Analytics منتشر شده که نشان می‌دهند، سال گذشته سیری اپل میلیون‌ها کاربر خود را از دست داده است.

persianpishraneh.com

بیوگرافی بولگاری : جواهرات و کالای لوکس با ظرافت ایتالیایی و پیشینه یونانی

بولگاری یکی از برجسته ترین نام های تجاری عرصه ی جواهرات و کالای لوکس در ایتالیا محسوب می شود. این شرکت در زمینه های بیشماری از جواهرات نقره گرفته تا هتلداری مشغول به فعالیت است. در این مطلب نگاهی خواهیم انداخت به تاریخچه ی بولگاری که از روستایی کوچک در یونان شروع شد و اکنون به یکی از معروف ترین علامت های تجاری تبدیل شده است. دلیل اینکه در لوگوی شرکت به جای Bulgari ازBVLGARI استفاده شده است، چیست؟ با بامیلو بلاگ همراه باشید.

persianpishraneh.com

تصاویر مهیج از موج های یخ زده

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

تصاویر مهیج از موج های یخ زده

تا به حال تصاویری از دانه های برف، مولکول های آب، گیاهان زیبا، جانوران عجیب و غیره دیده اید. اما آیا تا به حال منجمد شدن موج های اقیانوس را دیده اید؟  این تصاویر در پایگاه دومونت دِ اورویل قطب جنوب گرفته شده اند.

persianpishraneh.com

خرید کالای ایرانی

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

راهنمای خرید نیم بوت زنانه (جامع) : زیبایی را با پاییز و بهار قسمت کنیم

بوت زنانه و نیم بوت بوت زنانه از جمله کفش هایی هستند که تقریباً با تمام استایل ها هماهنگی خوبی دارند. چه بخواهید به یک پیاده روی در شهر بروید، چه یک مصاحبه تاثیرگذار کاری، نیم بوت ها می توانند انتخاب درستی باشند. این مدل کفش یکی از منعطف ترین مدل های کفش است که می تواند خود را با هر دو این مناسبت ها تطبیق بدهد. به هنگام خرید باید به اینکه دقیقاً به دنبال چه نوع نیم بوتی هستید دقت کنید. برای شناخت بهتر نیم بوت ها، این راهنمای خرید نیم بوت زنانه به شما کمک می کند که بدانید این کفش ها چگونه به صنعت مد و پوشاک راه یافته اند، چگونه یک نیم بوت زنانه انتخاب کنید و انواع مختلف نیم بوت زنانه را بشناسید. همچنین در این راهنما نکاتی برای استفاده بهتر از این نوع از کفش ها با استایل های گوناگون ارائه شده است.

persianpishraneh.com

ترفندهای بزرگتر نشان دادن انگشتر الماس

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۶ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

ترفندهای بزرگتر نشان دادن انگشتر الماس

خرید حلقه نامزدی و ازدواج، از مهم ترین بخش های تشریفات ازدواج است. اما در بحبوحه خریدها، شاید لازم باشد بدانید که چگونه می‌توان انگشتر الماس را پر زرق و برقتر و بزرگتر نشان داد.

اگر به دنبال خرید حلقه نامزدی یا جواهرات دیگر باشید، به زودی خواهید فهمید که الماس چقدر گران است. اما نگران نباشید، عواملی هستند که بر اندازه و ظاهر الماس تاثیرگذارند؛ برش الماس، فرم آن و مشخصاتش بر ظاهر الماس موثر است و دقت بر این عوامل به شما کمک می‌کند الماسی داشته باشید که بزرگتر و ایده آل تر به نظر می‌رسد.

اگر به دنبال خرید الماسی هستید که بزرگتر از سایزی که هست به نظر برسد، این ترفندها را به کار بگیرید.

persianpishraneh.com