بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

۲۰ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

روز دیکشنری، به مناسبت بزرگداشت نوآ وبستر

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۹ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

روز دیکشنری، به مناسبت بزرگداشت نوآ وبستر

۱۶ اکتبر هر سال، به پاس بزرگداشت و جشن سالگرد تولد نوآ وبستر (Noah Webster)، پدر دیکشنری آمریکا، روز دیکشنری نام گرفته است. با بامیلو بلاگ همراه باشید.

persianpishraneh.com

مراقبت از سگ ها: چگونه حواسمان به دوست کوچکمان باشد

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ | amir bonakdar | ۱ نظر

مراقبت از سگ ها: چگونه حواسمان به دوست کوچکمان باشد

یک سگ می‌تواند شادی و نشاط را برای هر فردی به ارمغان بیاورد. اما، قبل از اینکه تصمیم به قبول کردن سرپرستی یکی از آن‌ها بگیرید، بهتر است با روش های مراقبت از سگ ها آشنا شوید. با بامیلو بلاگ همراه باشید.

همان‌طور که اشاره کردیم، داشتن یک سگ می‌تواند حس سرزندگی و خوشحالی را به هر خانه‌ای بیاورد، پس طبیعی است که سلامت و خوشحالی این رفیق چهار پا نیز اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. در این مقاله، تلاش کرده‌ایم تا کلیه مراقبت های عمومی سگ ها را گردآوری کرده و در قالب یک مطلب ارائه کنیم.

قبل از هر چیز، اگر مایل به پذیرش سرپرستی یک سگ هستید، قبل از خریدن یکی از این دوست‌داشتنی‌ها سری هم به پناهگاه‌های حیوانات بزنید و از آن‌جا دوست خود را انتخاب کنید.

persianpishraneh.com

نقش صبحانه در کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز بدن

چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

نقش صبحانه در کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز بدن

نقش صبحانه در کاهش وزن چه رابطه ای با سوخت و ساز بدن دارد؟ شاید یک جوال کلیشه ای این باشد که با خوردن صبحانه سوخت و ساز بدن افزایش یافته، بنابراین نباید از صبحانه بگذریم. اما چنین باوری از لحاظ علمی تا چه اندازه درست است؟ آیا می توان بدون خوردن صبحانه لاغر شد؟


persianpishraneh.com

۷ مقصد فوق العاده برای سفر ارزان به اروپا

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

۷ مقصد فوق العاده برای سفر ارزان به اروپا


هر کسی که با سرگردانی و ناراحتی از مسافرت نرفتن دست و پنجه نرم می کند، حتماً با خود می گویید سفر هزینه زیادی دارد، مخصوصاً سفرهای خارج از کشور و اروپایی. ما در وبلاگ های افرادی که به سفرهای اروپایی با هزینه کم می روند، جستجویی کردیم و افرادی را پیدا کردیم که سفر ارزان به اروپا را تجربه کرده اند. با ما همراه باشید تا این ۷ مقصد سفر ارزان به اروپا را ببینید و رویاهای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

برای ما ایرانی ها، سفر به هر کجای دنیا گران است. با این قیمت دلار نمی توان به راحتی برای سفرهای خارجی و به ویژه اروپایی برنامه ریزی کرد. اما بد نیست بدانید برخی از شهرهای اروپایی هزینه پایینی دارند و سفر به آنها حداقل برای یک بار ارزش دارد.

persianpishraneh.com

آنتن رومیزی

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

ترفندهای پوشش برای خانم های کوتاه قد

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

ترفندهای پوشش برای خانم های کوتاه قد

تمام خانم هایی که قدی کوتاه تر از ۱۶۲ سانتی متر دارند، ریز اندام و کوتاه قد محسوب می شوند. مسلماً اینخانم های کوتاه قد کفش های پاشنه بلند بیشتری دارند، همیشه برای برداشتن وسایل از طبقات بالای کمد از چهارپایه استفاده می کنند و همیشه در برای دیدن هر چیزی در جلوی بقیه افراد قرار می گیرند. اما آیا از مناسب بودن لباس هایی که در کمدتان دارید مطمئن هستید؟

 persianpishraneh.com

ترند دنیای مد برای رنگ پاییز ۱۸-۲۰۱۷

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

ترند دنیای مد برای رنگ پاییز ۱۸-۲۰۱۷


پاییز به فصل هزار رنگ معروف است، به همین دلیل انتخاب رنگ لباس می تواند طیف وسیعی از رنگ ها را در برگیرد. هر ساله در دنیای مد و فشن رنگ هایی به عنوان رنگ هر فصلی انتخاب و معرفی می شوند. در این مطلب برای رنگ پاییز ۱۸-۲۰۱۷، رنگ های پیشنهادی که در دنیای مد تاثیرگذاری بالایی خواهند داشت را ارائه می کنیم. از این رنگ ها می توانید در لباس های مردان جوان، خانم های به روز و مدرن، کودکان و حتی در دکوراسیون خانه استفاده کنید.

persinpishraneh.com

رنگ های پاییزی

زمین بهترین رنگ ها را برای هر فصلی انتخاب می کند. رنگ های قرمز و نارنجی تیره پاییزی فوراً حس خوشحالی و اشتیاق را منتقل می کند. در تضاد با رنگ های درخشان غروب خورشید، سایه های متنوع رنگ آبی وخاکستری وجود دارد که بسیار سریع حس آرامش را به وجود می آورد. سبز زیتونی و قهوه ای دلالت بر رنگ های زمین و طبیعت دارد که با احساس کامیابی، آرزو و هماهنگی در ارتباط هستند. تنالیته های رنگ نارنجی تیره تغییری را به وجود می آورد که برای لذت بردن از دنیای نارنجی پاییز لازم است.

رنگ زنانه پاییزی

ترکیب زرد خردلی و آبی تیره

کنار هم قرار گرفتن رنگ آبی تیره و زرد ترکیبی خیره کننده خواهد بود. رنگ های زردی که از خورشید حاصل می شوند خوشی های بی انتها ایجاد می کنند و در این میان سایه های رنگ نارنجی این شادی را تکمیل می کند. رنگ خاکستری با ته رنگی از آبی، مفهومی ساده از ارتباط و تاثیر پذیری را به وجود می آورد. سایه هایی از رنگ قهوه ای هرچند رنگ اصلی نخواهند بود اما متصل کننده این رنگ های سرد به هم می شود.

رنگ مردانه پاییزی

تحسینی از خلوص رنگ های طبیعت

قهوه ای روشن زمینه خوبی برای رنگ های پاییزی امسال است. در حالی که تنالیته های تیره رنگ قهوه ای حس اعتماد ایجاد می کند، تنالیته های روشن این رنگ نشانگر خلوص است. کمی صورتی هلویی می تواند تیرگی این رنگ های قهوه ای را متعادل کند و حس عشق و صمیمت را در کنار روح کنجکاو قهوه ای به ظاهر کلی شما ببخشد. این رنگ ها می تواند شخصیتی جذاب برایتان به ارمغان بیاورد که منجر به بازگشت هر عشق از دست رفته ای بشود.

رنگ کودکانه پاییزی

همنشینی رنگ های سرد رودخانه در کنار رنگ های گرم زمین

از راهنمایی های رنگ های رودخانه کمک بگیرید. رنگ آبی تیره رودخانه در کنار رنگ آبی و سفید حاصل از پخش شدن آب، سایه هایی از رنگ قهوه ای درختان اطراف رودخانه  و رنگ سبز شادابی که زمین های اطراف رودخانه را پوشانده است. رنگ زرشکی و نارنجی تیره کمی حس جادو و حرکت به این رنگ ها اضافه می کند. با افزودن رنگ خاکستری آسمان به این رنگ ها منظره ای بدیع به وجود آورید.

رنگ دکوراسیون داخلی پاییزی

رنگ های کریستالی

وجه مشترک بین رنگ های نیلی، اقیانوس و سرمای قطب شمال، رابطه نزدیکشان با سایه های جادویی رنگ آبی است. رنگ های سرد و تیره آبی، حسی از اعتماد و قدرت می آفریند. سایه های کم رنگ تر و رنگ سبز آبی احساسی قوی ایجاد می کند که منجر به آرامش ذهن و آسایش بدن می شود. رنگ قرمز مایل به قهوه ای ومسی درخشان به این رنگ های سرد کمی گرمی اضافه خواهد کرد.

بهتر است پاییز امسال به بازی با رنگ های جادویی نارنجی و قرمز و قهوه ای در کنار رنگ های سرد آبی و خاکستری بپردازیم و از نتیجه این بازی برای ظاهر و دکوراسیون خانه خود استفاده کنیم.

persinpishraneh.com

 


روش‌های هوشمند خرید لباس (بخش اول): با

سالانه پول زیادی صرف خرید لباس‌های متنوع می‌کنیم. قطعه‌های شاخص مد و لباس، لباس‌هایی با طرح‌های گوناگون، لوازم جانبی مد و هرچه که در تکمیل کردن یک ظاهر کامل لازم است. از لباس‌های ساده و شیک آقایان و زیبا و رنگارنگ بانوان گرفته تا معضل لباس‌های کودکان که با چشم بر هم زدنی ردش می‌کنند. در ادامه به روش‌های هوشمند خرید لباس می‌پردازیم. روش‌هایی که به کمک آن‌ها می‌توانید با صرف مناسب‌ترین و ترجیحاً کمترین مبلغ، بیشترین کاربرد را از یک قطعه لباس ببرید.

persianpishraneh.com

۶ طراحی دکوراسیون داخلی با هزینه کم

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

۶ طراحی دکوراسیون داخلی با هزینه کم

طراحی دکوراسیون داخلی با هزینه کم، زمانی هیجان انگیزتر خواهد شد که با سلیقه خودتان باشد. می‌توانید به راحتی به اتاق دوست داشتنی که آرزویش را دارید برسید. در طراحی داخلی، یکی از چالش برانگیزترین قسمت ها این است که نه تنها به فکر زیبایی آن، بلکه به دنبال ایجاد حس خوب و انرژی مثبت هم باشید.

اگر می‌خواهید خانه ای با طراحی منحصر به فرد داشته باشید که متفاوت از بقیه طراحی ها و همچنین نشان دهنده شخصیت وجودی شما باشد، این ۶ ایده را که هزینه زیادی هم برای شما نخواهد داشت، مطالعه کنید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید.

persianpishraneh.com

تاریخچه برند هرمس : استاد بزرگ تولید محصولات چرمی

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

تاریخچه برند هرمس : استاد بزرگ تولید محصولات چرمی

تاریخچه برند هرمس (با تلفظ صحیح تر اِرمس) از ۱۸۰ سال پیش آغاز شد. قدمت این برند و در اصل خاندان هرمس به حدود پنج نسل پیش بر می گردد. بنابراین هرمس را می توان یک برند تاریخی به حساب آورد. این برند در سال ۱۸۳۷ میلادی که معادل سال ۱۲۱۶ میلادی می باشد، یعنی ۱۸۰ سال پیش تاسیس شد. در این مطلب بیوگرافی و تاریخچه این برند اصیل فرانسوی را از ابتدا تا اکنون، به طور خلاصه و مفید جمع آوری کرده ایم. با نکات جالبی رو به رو خواهیم شد. در ادامه با تاریخچه برند هرمس با ما همراه باشید.

persianpishraneh.com