بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

۴۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

ده فیلم برترِ مهیج و روانشناختی در قرن ۲۱

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

ده فیلم برترِ مهیج و روانشناختی در قرن ۲۱


بین همه‌ی هنرها، سینما بزرگترین رشته است آن هم به این خاطر که ترکیبی از همه‌ی هنرهاست. یک فیلم خوب ساختاری پیچیده ارائه می‌دهد، شبکه‌ای متراکم و انبوه از لایه‌هایی که با همدیگر به‌طور یکپارچه و درهم‌تنیده عمل می‌کنند. به یک معنا، سینما عملکرد روانِ انسان را منعکس می‌کند. به همین دلیل، سینما شکلی ایدئال برای تعریف‌کردنِ مضامین روانشناختی است. خصیصه‌ی اصلیِ قصه‌گویی سینمایی نیز به همین قرار است: موضوعات معمولی‌ خسته‌کننده‌اند اما وقایعِ پیش‌بینی‌ناپذیر و نابهنجاری‌ها منشاء علاقه و باعث رغبت مخاطبان هستند. برخی از ژانرها بر همین ایده اتکا دارند. در تاریخ سینما، یک ژانر خاص نماینده‌ی تصویرسازی از انحرافات روانشناختی است: ژانر تریلر یا هیجان‌انگیز [thriller].

 www.persianpishraneh.com

شیرینی سالم : ۵ پیشنهاد سالم برای کسانی که از شیرینیجات دل نمی کنند


شیرینی سالم هم مگر داریم؟ شاید با خوردن شیرینیجات همیشه احساس گناه می کردید که حتماً با خوردن فلان شکلات چاق می شوم. محبوبیت شیرینیجات و شکلات نه در بین کودکان، بلکه در بین بزرگسالان نیز بسیار زیاد است. پیدا کردن جایگزین سالم برای شکلات و شیرینی، کار سختی نیست فقط احتیاج به کمی حوصله و دقت دارد.

دوباره به فصلی از سال رسیده ایم که شیرینی و شکلات همه جا هست! از تبلیغات تلویزیونی گرفته تا شکلات خوری های خمره ای شکل روی میز، شیرینی ها اسم شما را بی وقفه فریاد می‌زنند، اما به حجم عظیمی از کالری که این شیرینی ها با خود می‌آورند فکر کنید! نگران نباشید، ۵ پیشنهاد ویژه و سالم برایتان دارم که هوس شما به خوردن شیرینی را فرو می‌نشاند.

www.persianpishraneh.com

آفتاب سوختگی و ۷ راه برای بهبود پوست

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۳ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

آفتاب سوختگی و ۷ راه برای بهبود پوست


آفتاب سوختگی در تابستان از هر فصل دیگری راحت تر رخ می دهد. کمی غفلت باعث سوختن پوستتان می‌شود و باید به فکر بهبهود آفتاب سوختگی های پوست بدنتان باشید.

از پوستتان در برابر آفتاب به اندازه کافی محافظت نکرده اید و پوستتان سوخته است. این درس دردناک، به شما خواهد آموخت که در آینده، به خوبی از پوستتان محافطت کنید. اما در حال حاضر، رعایت ۷ توصیه متخصصین پوست به شما کمک می‌کند تا پوستتان را که بیش از حد در معرض تابش آفتاب بوده است، از سوزش و درد نجات دهید. طبق معمول بهترین توصیه پیش گیری است پس ضد آفتاب ها را فراموش نکنید.

www.persianpishraneh.com

۵ تفریح لذت بخش در طبیعت تایلند

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

۵ تفریح لذت بخش در طبیعت تایلند


برنامه ریزی سفر در تعطیلات به مقصد تایلند، مانند چمدان بستن یا انتخاب بهترین خطوط هوایی مهم است. طبیعت تایلند برای کسانی که بار اول به این کشور سفر می کنند، به دلایل زیادی یک بهشت است . 

تایلند یکی از بهترین مکان ها برای یادگیری فرهنگ بودایی است. زیرساخت های گردشگری توسعه یافته دارد، غذاهای پر طرفدار فراوان و سواحل زیبا و باور نکردنی بی پایان که می توانید از تنوع فعالیت های متعدد، بر اساس علاقه و سبک سفر خود هر کدام را انتخاب کنید. در این  جا  ۵ پیشنهاد ویژه برای شما داریم که تعطیلات تایلند را برای شما رویایی می کند، به طوری که بعد از آن حتماً دوباره به آنجا سفر خواهید کرد.

persianpishraneh.com

شنا کردن و خاصیت های بی نظیری که زندگی شما را بهتر می کند

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

شنا کردن و خاصیت های بی نظیری که زندگی شما را بهتر می کند 

شنا کردن همیشه به عنوان ورزشی مفرح و بسیار سودمند شناخته می شود. حتی پیامبر اکرم (ص) نیز به شنا کردن توصیه داشته اند. شنا جزو ورزش هایی است که خواص بیشماری دارد.

۱- سوزاندن کالری و کاهش وزن


بسیاری افراد از خواص کالری سوزی شنا کردن آگاه هستند. اما این را هم بدانید که شنا به اندازه ی دویدن روی تردمیل کالری می سوزاند. بر حسب نوع شنا و توانی که برای انجام آن می گذارید شنا کردن به اندازه ی دویدن در کالری سوزی سودمند است. با این تفاوت که دیگر نگران غلتیدن قطرات عرق داخل چشمان خود نیستید.

برای مثال به ازای هر ۱۰ دقیقه شنای قورباغه ۶۰ کالری مصرف می شود. این عدد در شنای کرال پشت به ۸۰ کالری می رسد. در شنای آزاد میزان کالری مصرفی ۱۰۰ خواهد بود. کار به اینجا ختم نمی شود. در شنای پروانه (سخت ترین نوع شنا) ۱۵۰ کالری سوزانده می شود. در یک مقایسه ی کوتاه با حدود ۱٫۵ کیلومتر دویدن به مدت ۱۰ دقیقه ۱۰۰ کالری مصرف خواهد شد. با این تفاسیر در یک جلسه ی نیم ساعته ی شنای پروانه ۱۵۰ کالری بیشتر از کالری مصرفی در ۵ کیلومتر دویدن در زمان مشابه خواهید سوزاند.


بهترین سایت خرید کتاب

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

پیشنهاد کتاب برای تابستانی گرم


قهوه . کتاب و روزهای تابستانی

یک صندلی توی بالکن یا گوشه خنک خانه،یه لیوان چایی و یه کتاب. این صحنه در بهار و تابستان برای کتابخوان ها اوج زیبایی یک رویای کتابخوانی است. فصل بهار و تابستان به خاطر روزهای طولانی که دارند؛ زمان مناسبی برای خواندن کتاب است. همان طور که هر مادری دغدغه چی بپزم را دارد و هر بانویی دغدغه چی بپوشم؟ کتاب بازها هم در این بازار شلوغ کتاب و ترجمه دغدغه چی بخوانم؟را دارند.

شما می توانید تمام کتاب های مورد نظر خود را از سایت talaye.ir تهیه فرمایید.

شکسپیر: بزرگترین اختراع بشر کتاب است

📚معرفی کتاب و مطالب ادبی
چاپ و انتشار کلیه آثار
آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، کوچه مبین، پلاک 8. تلفن: 66462961
─═ঊঈ انتشارات طلایه ঊঈ═─


بهترین و معروف ترین برند های دنیا

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

بهترین و معروف ترین برند های دنیا

۱-گوچی Gucci


این نام تجاری در سال ۱۹۲۱ توسط Guccio گوچی در ایتالیا تاسیس شد. این برند در سراسر جهان برای کالاهای چرمی با کیفیت عالی و سبک مد ایتالیایی مشهور است. گوچی به عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی درنظر گرفته شده است است و در نمودار ایجاد شده توسط Interbrand که ۱۰۰تا ازبهترین مارک های سراسر جهان را لیست کرده است، برگزیده میباشد. این امر در مورد تولید ۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار را به طور سالانه تعمیم داده شده است.

 
۲- لوییس ویتون Louis Vuitton


این سبک مد فرانسوی مورد علاقه کسانی ست که معنای سبک و خود نمایی را میدانند. این برند مختص عینک آفتابی ، کالاهای چرمی ، ساعت ، کفش میباشد.ایران ناز، ال وی مونو که برای خود نشانی است و این برند را به نماد مجسمه تبدیل ساخته است. میگویند این شرکت محصولات خود را به بالاترین قیمت در این صنعت به فروش میرساند که موید این حقیقت است که درآمد سالانه آن حدود ۲٫۷ میلیارد دلارمیباشد.
 

‏وقتی منتظر میشی تا یکی پیدا شه تو رو فقط واسه خودت بخواد

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

‏وقتی منتظر میشی تا یکی پیدا شه تو رو فقط واسه خودت بخواد 

کمدین معروف Louis C.K.

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

لوئی سکلی (متولد ۱۲ سپتامبر، ۱۹۶۷) معروف به لوئی سی.کی. (به انگلیسیLouis C.K.کمدین سرپایی برنده جایزه امی و نویسنده، تدوینگر، بازیگر و کارگردان فیلم و تلویزیون می‌باشد. او همچنین بازیگر مجموعه تلویزیونی لوئی از شبکه اف‌ایکس است که تهیه، تدوین، نویسندگی و کارگردانی آن نیز بر عهده او می‌باشد.

برای دیدن ویدیو های بیشتر این جا کلیک کنید

persianpishraneh.com

پر درآمد ترین شغل ها در ایران

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

1 – جراح زیبایی پردرآمد ترین شغل دنیا


 امروزه جراجی زیبایی یکی از مشاغل پردرامد کشور است

اگه یک نگاه سرسری به مردم کوچه و خیابون بندازی متوجه میشی که چقدر جراحی زیبایی بین جوونها خصوصاٌ خانم ها زیاد شده، تقریباً از هر 10 نفر 3،4 نفر حداقل یک بار جراحی زیبایی انجام دادن. از اونجایی که تقاضای جامعه برای جراحی زیبایی روز به روز در حال افزایشه، هزینه این عمل ها و بالطبع دستمزد جراح زیبایی هم بصورت پلکانی بالا و بالاتر میره.

امیدوارم این مطلب برات مفید باشه و بتونی از این 10 شغل پردرآمد در ایران ایده بگیری و یکی از اینها رو انتخاب کنی. به نظر تو به غیر از اینایی که گفتم چه شغلی می تونه درآمد زا باشه؟

www.persianpishraneh.com