بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بهترین فیلم های ۲۰۱۹

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

بهترین فیلم های ۲۰۱۹ که حتما باید دید | آماده ی میخکوب شدن باشید!

اکنون به پایان سال ۲۰۱۹ نزدیک شده ایم و تقریبا بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ همگی اکران شده‌اند و می توان یک جمع بندی کامل از فیلم‌های برتر سال ۲۰۱۹ داشت. فیلم هایی که عملکرد موفقی در بین مخاطبان و منتقدین داشته اند و توانسته اند نظر آن ها را جلب کنند.

Best Movie 2019
Best Movie 2019

تعداد فیلم‌هایی که هر ساله عرضه می‌شوند رفته رفته افزایش یافته و پیدا کردن عناوین بسیار خوب هم سخت‌تر می‌شود. اکنون به پایان سال ۲۰۱۹ نزدیک شده ایم و بهترین فیلم های 2019 که منتظرشان بودیم همگی عرضه شده‌اند. فیلمهایی که در ادامه معرفی خواهم کرد با در نظر گرفتن سلایق متفاوت مخاطبان از سبک‌ها و ژانر‌های مختلف انتخاب شده‌اند. در این نوشته، قصد دارم 32 مورد از بهترین فیلم های 2019 را با هم مرور کنیم.

برای آشنایی با بهترین فیلم های 2018 نیز می‌توانید به این مطلب من مراجعه کنید؛همچنین اگر می خواهید با بهترین فیلم های 2020 میلادی که بی صبرانه منتظرشان هستیم هم آشنا شوید، می توانید به این مقاله من در ویرگول مراجعه فرمایید. با من با این لیست هیجان انگیز همراه باشید.

Movie 2019
Movie 2019

بهترین فیلم های ۲۰۱۹ که اکران شده اند

1-فیلم Arctic / منجمد

Arctic
Arctic

شما باید بازیگر عجیبی باشید تا نقش اصلی فیلم Arctic را به عهده بگیرید. این فیلم درباره مردی در قطب شمال است که مجبور می‌شود کمپ خود را بعد از اینکه هلی‌کوپتری که برای نجات او ارسال شده سقوط می‌کند، ترک کند. این داستان با دیالوگ‌های مختصر و مفید بازگو می‌شود اما مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) به خوبی توانسته با بازی خود تماشاگران را تا آخر فیلم مجذوب نگه دارد!

2-فیلم Climax / اوج

Climax
Climax

فیلم تکان دهنده ترسناک روان شناختی گسپر نو (Gaspar Noe) درباره یک گروه رقص است و در حالی که LSD مصرف کرده‌اند، در ساختمانی گیر می‌افتند. این فیلم ترکیبی از موسیقی، رقص، نقش آفرینی‌های جالب و چندین صحنه فیلم‌برداری شده پیوسته است که نیمه دوم فیلم در طی یک صحنه 42 دقیقه‌ای برداشت شده است تا تجربه خارق‌العاده‌ای را خلق کند. اما نکته جالب‌تر این است که Climax در عرض 4 ماه نوشته و ساخته و برای مراسم فیلم کن آماده شده است.

این فیلم فوق العاده را به هیج عنوان از دست ندهید.

3-فیلم Once Upon a Time in Hollywood / روزی روزگاری در هالیوود

Once Upon a Time in Hollywood
Once Upon a Time in Hollywood

پس از اینکه کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) کارگردان نامدار هالیوود در ژانرهای مختلف فیلم‌های موفق و سرآمدی را کارگردانی کرده، این‌بار به سراغ یک جنایت واقعی رفته که جزو بهترین فیلم های 2019 است. در این فیلم ستارگان بزرگی حضور دارند که از آن جمله می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت (Brad Pitt) و مارگو رابی (Margot Robbie) اشاره کرد. داستان این فیلم در مورد قتل‌ وحشتناک شارون تیت (Sharon Tate) بازیگر و همسر رومن پولانسکی ( Roman Polanski) به‌همراه 4 نفر دیگر، یک مغازه‌دار به‌نام لنو لابینکا و همسرش رزماری در سال 1969 توسط چارلز منسون (Charles Manson) و گروهش است. او رهبر یک گروه هیپی (معروف به خانواده منسون) بود و این قتل‌ها به دستور شخص او انجام شده بود. آن‌ها در سال 1971 بخاطر قتل فجیع این 7 نفر محاکمه شدند.

قطعا روزی روزگاری هالیوود را می توان یکی از پرطرفدارترین فیلم های امسال دانست که دیدن آن را نباید از دست داد.

4-فیلم Shazam / شزم

Shazam
Shazam

فیلم Shazam فیلمی است که نشان می‌دهد برادران وارنر بالاخره فهمیده اند که می‌خواهند با شخصیت‌های دی سی خود چه کار کند. تماشای Shazam از اول تا آخرش لذت بخش است و بهترین جاهای فیلم وقتی است که ذکری لیوای به نقش ابرقهرمانی خود تبدیل می‌شود.

قطعا این فیلم باعث شده همه طرفداران مشتاق آینده فیلم‌های دی سی باشند.

5-فیلم Her Smell / بوی او

Her Smell
Her Smell

نقش اصلی فیلم Her Smell بکی سامتینگ (Becky Something)، خوانند اصلی یک گروه راک است که از نظر احساسی بسیار آشوب‌گر است. نقش بکی که توسط الیزابت ماس ایفا می‌شود، همواره در حال درگیری و نزاع با تمامی افراد نزدیک به خود از جمله هم‌گروهی‌ها، مدیر برنامه‌ها و دوستان خود است. این فیلم به بخش‌هایی تقسیم می‌شود که هر یک در یک مکان مشخص رخ داده و بیننده را به خوبی با نبرد بکی برای رسیدن به اوج همراهی می‌کند.

6-فیلم Us / ما

Us
Us

جوردن پیل (Jordan Peele) کارگردان این فیلم مهیج و ترسناک است. مادر و پدری همراه با فرزندان خود به خانه‎ ساحلی می‌روند تا ایام تعطیلات خوشی را در آنجا سپری کنند؛ اما با آمدن عده‎‎ای غریبه‎ مرموز، آرامش آن‌ها از بین می‌رود. الیزابت ماس (Elisabeth Moss) و لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) بازیگران اصلی یکی از بهترین فیلم های 2019 هستند. US توانسته مرزهای سبک ترسناک را جابه‌جا کند.

7-فیلم Spider-Man: Far From Home / اسپایدرمن: دور از خانه

Spider-Man: Far From Home
Spider-Man: Far From Home

فیلم Far From Home دنباله فیلم Homecoming است و بعد از ماجراهای Avengers: Endgame اتفاق می‌افتد. پیتر پارکر در اردوی مدرسه به همراه دوستانش به اروپا می‌رود. او در این شرایط باید با همکاری میستریو (Mysterio) به مبارزه با چهار موجود بیگانه که Elemental خوانده می‌شوند، بپردازد. این فیلم آینده مجموعه مارول را پس از Endgame نشان داده و آخرین عنوان فاز چهار دنیای مارول محسوب می‌شود. تام هالند باز هم به خوبی نقش اصلی را ایفا می‌کند و بخش پایانی فیلم یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

اسپایدر من!! نامی که به هیچ عنوان از آخرین نسخه پخش شده آن نمی توان گذشت.

8- فیلم Joker / جوکر 2019

Joker 2019
Joker 2019

خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نقش جوکر (آرتور فلک) که بزرگترین تبهکار شهر گاتهام (Gotham City) است را بازی می‌کند. این فیلم اسپین آفی (spin-off) از سری فیلم‌های بتمن (Batman) است و قرارگیری آن در بین بهترین فیلم های 2019 دور از انتظار نیست. در ابتدا شایعه‌ای مبنی بر ساخت این فیلم توسط مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) به گوش می‌رسید؛ اما او فیلم جنایی مرد ایرلندی (The Irishman) را در سال 2019 کارگردانی کرد.

بعد از مرحوم هیث لجر که یکی از بهترین جوکرهای سینما را در فیلم کریستوفر نولان بازی کرد خیلی ها بر این عقیده اند که جوکر خواکین فینیکس پا جای این فیلم گذاشته است و توانسته است به تنهایی یکی از موفق ترین فیلم های تاریخ تبدیل شود.

فیلم جوکر 2019 بی شک یکی از شاهکارهای سال 2019 محسوب می شود که دیدن آن برای هر بیینده ای به شدت توصیه می شود.

9-فیلم The Beach Bum / ولگرد ساحل

The Beach Bum
The Beach Bum

در The Beach Bum متیو مک‌کانهی نقشی را بازی می‌کند که برای آن آفریده شده است. شاعر برجسته‌ای که دوران درخشانی داشت اما اکنون ترجیح می‌دهد روزهای خود را در یک شهر ساحلی سپری کند. این فیلم درباره لذت گرایی شخصیت اصلی و ماجراهای او در این زمینه است. از بازیگران دیگری که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به مارتین لاورنس (Martin Lawrence)، آیلا فیشر (Isla Fisher)، زک افران (Zac Efron)، جونا هیل (Jonah Hill) و اسنوپ داگ (Snoop Dogg) اشاره کرد.

اگر طرفدار فیلم های طنز و هیجان انگیز هستید این فیلم را از دست ندهید.

10-فیلم The Souvenir / یادگاری

The Souvenir
The Souvenir

پنجمین فیلم بلند سینمایی جوانا هاگ (Joanna Hogg) در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance) که ژانویه 2019 برگزار شد به نمایش درآمد و قطعا یکی از بهترین فیلم های 2019 از نگاه منتقدان است. ستاره جوان این فیلم آنر سوئینتن بیرن (Honor Swinton-Byrne) است که نقش یک دختر جوان دانشجو را بازی می‌کند؛ او در اوایل سال 1980 درگیر رابطه عاطفی پنهانی با فردی می‌شود که نقشش را تام برک (Tom Burke) بازی می‌کند و فاصله سنی آن‌ها از هم بسیار زیاد است. سوئینتن بیرن (Swinton-Byrne) که مادر واقعی آنر است، در این فیلم هم نقش مادر او را ایفا می‌کند.

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) نامدار تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است.

  • amir bonakdar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی