بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

۵ نکته کاربردی برای «بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی» در سفر

در این مطلب چند نکته در مورد نحوه بسته بندی کردن لوازم آرایشی و بهداشتی برای سفر فرا خواهید گرفت. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این نکات کاربردی را برای شما بازگو کنیم.

نکاتی برای بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

۱- پرت نکنید

از پرت و پلا کردن محصولات آرایشی در چمدان و سایر فجایعی که در چمدان ممکن است اتفاق بیوفتد، پرهیز کنید.

۲- هوای داخل محفظه های پلاستیکی را خالی کنید

هوای محبوس شده درون محفظه های پلاستیکی می تواند باعث چکه کردن شود، به خصوص هنگامی که تغییراتی در فشار هوا ایجاد گردد. درب آن را باز کنید، کمی پلاستیک را فشار داده تا هوای داخل آن خارج شود. سپس سریعاً درب آن را ببندید.

۳- سلفون یک راه حل کاربردی

یک لایه از سلفون آشپزی را بین درب و محفظه باز شامپو و نرم کننده سر و حالت دهنده مو بگذارید. این کار ازریختن شامپو (اصطلاح انفجار شامپو در کیف و چمدان) و دیگر کرم ها جلوگیری می کند.

۴-لایه های مختلف

برای بسته بندی کردن لوازم آرایشی و بهداشتی خود از کیسه های مختلف استفاده کنید. آن ها را در در جاهایی قرار ندهید که فشار بیش از اندازه به آن ها وارد شود. می توانید به راحتی با لباس های خود آن ها را در مقابل ضربه محافظت کنید.

۵- بسته بندی مناسب هر محصول

برخی کرم ها مثل کرم های برنزه کننده ایجاد لکه می کنند. بنابراین این محصولات به محافظتی بیشتر نیاز دارند. حتی این لکه های درون کیف های آرایش هم بد و نامطلوب به نظر می رسند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی