بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

۵ نکته برای عکاسی با آیفون در سفر

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

۵ نکته برای عکاسی با آیفون در سفر

مسافرت بدون عکاسی نمی شود. ثبت خاطرات سفر یکی از مهم ترین مسائل در هر سفر دور و نزدیکی برای همه ما است. اما بسیاری از ما دوربین های حرفه ای نداریم و یا اگر تهیه کرده ایم، همیشه همراه خود به همه جا نمی بریم و یا حوصله گرفتن دوربین بزرگ در دست و همزمان حرکت در مسیرهای طبیعت گردی را نداریم.اما راه حلی که همه ما آن را انتخاب می کنیم عکاسی با گوشی موبایل در سفر هست. در این مطلب نکات ترفند عکاسی با آیفون را برای شما گردآوری کرده ایم. با خواندن این نکات عکاسی خود را ارتقا دهید.

persianpishraneh.com


۱.برای عکاسی با آیفون لنز های اضافی خریداری کنید

دوربین های آیفون دارای لوازم جانبی بسیار زیادی هستند، اما طبق تجربه من، بسیاری از آنها بی فایده هستند و در حال حاضر بهترین افزودنی برای گوشی آیفون استفاده از لنزهای برند pixter است که برای موقعیت های مختلف طراحی شده است. لنزهای مخصوص سفر و لنزهای دیگری که برای عکاسی مشاغل طراحی شده  این لنزها دارای ۳ پایه انعطاف پذیر و همه کاره و همچنین لنز زاویه ای بزرگ هستند. اگر به دنبال چیز فوق العاده ای هستید، این بهترین گزینه است. لنز دوربین گوشی های مختلفی در بازار وجود دارد که شما را شگفت زده خواهند کرد.

۲.قابلیت Grid را روی صفحه نمایش گوشی فعال کنید

یکی از سریع ترین راه ها برای عکاسی بهتر ، فعال کردن قابلیت Grid گوشی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی قانون یک سوم عکاسی را بکار بگیرید.

به محض اینکه grid را فعال کنید هر تصویر، هم به صورت افقی و هم عمودی با خطوط راهنما به سه قسمت تقسیم می شود. می توانید بعداً عکس هایی که با فعال کردن قابلیت گرید و شبکه بندی و اعمال قانون یک سوم عکاسی برداشته اید را با عکس هایی که بدون استفاده از این قابلیت گرفته اید، مقایسه کنید.

قانون یک سوم با استفاده از قابلیت شبکه بندی تصاویر به این شکل است کهسوژه شما باید در یکی از نقاط تقاطع عمودی و افقی قرار بگیرد.

برای فعال کردن خطوط شبکه ای grid در گوشی آیفون، به تنظیمات دوربین بروید و گرید را روشن کنید.

۳.برنامه های ویرایش عکس نصب کنید

گرفتن عکس، اولین گام برای رسیدن به یک عکس شگفت انگیز است. من این اطمینان را به شما می دهم که ۹۹ درصد از عکس های زرق و برق داری که شما را عاشق خود کرده اند، عکس های ویرایش شده هستند. مدت زمانی که صرف ویرایش عکس می شود گاهی کم و گاهی زیاد است. اما حتماً مجبور به ویرایش تصاویر نیستند. هرچند که گاهی یک دستکاری در تصاویر، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه برای تهیه یک تصویر از زیبایی های طبیعی می شود. چون می خواهید یک تصویر، تمام زیبایی ها و ثروت های طبیعی که دیده اید را در بر بگیرد.

من وقتی که زمان زیادی برای ویرایش دارم، اکثر عکس ها را در مک بوک خود ویرایش می کنم و اغلب اوقات متوجه نخواهید شد که این عکس توسط دوربین گوش من گرفته شده اند. برخی از برنامه های ویرایش تصاویر در تلفن همراه، بسیار عالی و کاربردی و در دسترس هستند و حتی می توان در حال حرکت هم از آنها استفاده و در زمان صرفه جویی کرد.

من برای نمایش تصاویرم در اینستاگرام، از اپلیکیشن vsco و snapseed استفاده می کنم.

۴.از قابلیت زوم استفاده نکنید

زوم کردن باعث می شود به جزئیات نزدیکتر شوید، ولی این کار را نکنید. بزرگ نمایی کیفیت تصویر را کاهش می‌دهد و فقط یک ظاهر پیکسلی ایجاد می کند.

هنگامی که از بزرگنمایی یا زوم استفاده می‌کنید، دیگر نمی توانید تصویر را ویرایش کنید. در حالی که اگر عکسی از فاصله دورتر گرفته شود، به راحتی می توانید آن را برش داده و اصلاح کنید.

۵. سلفی بگیرید

من اغلب به تنهایی سفر می‌کنم و عکاسی با آیفون به تنهایی و به صورت سلفی، کار سختی است. اما استفاده از سه پایه تلفن همراه و استفاده از بلوتوث از راه دور کار را آسان می‌ کند. این سه پایه ها جمع و جور هستند و به راحتی می توان آنها را بیرون آورده و استفاده کرد.

سه پایه انعطاف پذیر pixter در اطراف هر چیزی به راحتی پیچیده می شود و می توان با آن زاویه را تنظیم کرد. کنترل از راه دور آن بسیار پیشرفته است و دارای یک کیسه مناسب برای حمل و نقل می باشد. این وسیله، برای گرفتن عکس سلفی گزینه ای بسیار عالی است.

persianpishraneh.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی