بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

۵ تفریح لذت بخش در طبیعت تایلند

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ق.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

۵ تفریح لذت بخش در طبیعت تایلند


برنامه ریزی سفر در تعطیلات به مقصد تایلند، مانند چمدان بستن یا انتخاب بهترین خطوط هوایی مهم است. طبیعت تایلند برای کسانی که بار اول به این کشور سفر می کنند، به دلایل زیادی یک بهشت است . 

تایلند یکی از بهترین مکان ها برای یادگیری فرهنگ بودایی است. زیرساخت های گردشگری توسعه یافته دارد، غذاهای پر طرفدار فراوان و سواحل زیبا و باور نکردنی بی پایان که می توانید از تنوع فعالیت های متعدد، بر اساس علاقه و سبک سفر خود هر کدام را انتخاب کنید. در این  جا  ۵ پیشنهاد ویژه برای شما داریم که تعطیلات تایلند را برای شما رویایی می کند، به طوری که بعد از آن حتماً دوباره به آنجا سفر خواهید کرد.

persianpishraneh.com

۱.پیاده روی در شمال تایلند


طبیعت تایلند بخاطر سواحل اش شناخته شده است که بدون شک از زیباترین مناطق آسیای جنوب شرقی است. اما زمانی که در تایلند هستید فرصت را برای اکتشاف در جنگل یا ماجراجویی و صعود از کوه از دست ندهید. جدای از تجربه بزرگ در یک فضای باز و پرطراوت، از چشم اندازهای باورنکردنی آن لذت ببرید. ما چند تپه در شمال تایلند را در نظر گرفته ایم که بهترین مکان برای ورود به طبیعت بکر هستند. به یاد داشته باشید مسیر های پیاده روی در تایلند مشخص نیستند و بنابراین شما باید یک راهنمای محلی استخدام کنید که به خوبی با منطقه و حیات وحش آن آشنایی داشته باشد. بدین ترتیب گم نخواهید شد و جنگل های تایلند را به عنوان یک آشنا به منطقه ترک خواهید کرد. مکان های که باید از آن ها بازدید کنید شامل پارک ملی Doi inthanon، ناحیه Pang mapha و مناطق اطراف شهرهای Chiang mai یا kantchana buri می شوند.

۲.گردش در طبیعت تایلند با دوچرخه سواری


مطمئناً اسکوترهای بیشتری نسبت به دوچرخه در تایلند وجود دارند. شما به راحتی می توانید دوچرخه را در تمامی شهرهای بزرگ تایلند اجاره کنید و در هر کدام از مناطق شهری و روستایی همان طور که دوست دارید گردش کنید. اگر به اندازه کافی برای دوچرخه سواری در اطراف شهرها اعتماد به نفس ندارید، از یک راهنمای با تجربه در طول یک سفر روزانه از بانکوک به Ayutthaya یا از شهر chiang mai تا روستای سرسبز و ارام pai کمک بگیرید.

ما از مسیر حومه chiang mai و با گذر از کنار مزارع ذرت و زنجبیل، بازارهای محلی و روستاهای آرام عبور کردیم و برایمان تجربه ای متفاوت از طبیعت تایلند در مقایسه با خیابان های شلوغ شهر  chiang mai بود.

۳.کشف جهان باورنکردنی زیر آب


این بخش از طبیعت تایلند یک دنیای کاملاً جدید است. حداقل برای ما که بود! ما چند سفر به جزایر جنوبی krabi  و جزایر دور افتاده koh rok انجام دادیم که به عنوان تجارب سفر ما قرار گرفتند. رنگ های جدید، بافت ها و زیبایی های فوق العاده و نفس گیر.  این همان چیزی است که شما تنها در تایلند تجربه خواهید کرد . بهترین مکان ها برای این ماجراجویی منحصربه فرد kohl anta ، koh surin و koh tao هستند. مطمئن شوید که سفر دریایی جزئی از برنامه سفر شما در تایلند خواهد بود.

۴.بازدید از پناهگاه فیل ها


فیل های تایلند نماد ملی این کشور هستند و همچنین یکی از محبوب ترین حیوانات گردشگری این کشور به شمار می روند. تعداد زیادی از راهنما های تور را مشاهده می کنید که شما را برای فیل سواری در جنگل دعوت می کنند، این چیزی است که ابدا به خاطر هزینه، نباید آن را از دست بدهید. یک مسافر پرهیجان و بی ضرر با فیل ها باشید. تحقیقات خود را انجام دهید، یک راهنمای قابل اعتماد پیدا کنید که به جای فیل سواری به شما اجازه دهد آنها را حمام کنید، به آن ها غذا بدهید و در موردشان یاد بگیرید. ما Elephant Nature Park و Boon Lott’s Elephant Sanctuary را به شما پیشنهاد می کنیم.

۵.آشنایی با قبایلی که روی تپه ها زندگی می کنند


فرهنگ تایلندی بسیار غنی است و سال ها می توانید به راحتی در این کشور زندگی کنید و هنوز هم چیزهایی زیادی در مورد تاریخ و فرهنگ آن برای یادگیری پیدا کنید. یکی از آن ها جامعه قبایلی هستند که روی تپه ها در کوهستان های نزدیک مرز تایلند و برمه زندگی می کنند. قبایلی وجود دارند که زندگی خود را از هر گونه ارتباط با بیگانه جدا کرده و این بدین معنی است که پیدا کردن آن ها چون در روستاهای دورافتاده کوهستانی زندگی می کنند، دشوار است.

برخی قبایل برای مقادیر کمی پول، مایل به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی خود با مسافران در خانه های کوچک بامبو هستند. حمایت مالی از مردم محلی باعث می شود که بتوانند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند و یا با خرید بنزین بتوانند محصول خود را با موتور سیکلت از مزارع برنج به شهر برسانند. احترام، عنصر کلیدی برای تعامل و یادگیری در مورد این جوامع است.

پیشنهاد هایی که ما ارائه کردیم تنها بخش کوچکی از فعالیت هایی است که می توانید در فضای طبیعت تایلند انجام دهید. این کشور همچنین دارای جاذبه هایی است که باعث بالا رفتن آدرنالین شما می شود: مانند قایقرانی، صخره نوردی، اکتشاف غارها و … . سفری بیاد ماندنی داشته باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی