بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

سفید کردن دندان و راهکارهایی ساده برای یک لبخند زیبا

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

سفید کردن دندان و راهکارهایی ساده برای یک

لبخند زیبا


یک لبخند زیبا و داشتن دندان هایی سفید آرزوی هر کسی است. از طرفی استفاده از مواد شیمیایی برای سفید کردن دندان، هم هزینه ی بالایی می طلبد و هم عوارض خاص خود را دارد. با استفاده از چند راهکار ساده می توان دندان های خود را تا چند درجه سفید کرد. موادی که در این مجموعه مطالب از آنها استفاده شده هیچ گونه آسیبی به مینای دندان نمی زنند. همچنین لثه هایتان را نیز تقویت خواهد کرد. اگر سفید کردن دندان و لبخندی زیبا آرزوی شماست .

ماسک زغال فعال


جدای از کاربردهای فوق العاده ی زغال فعال در صنعت، پزشکی و پوست و مو آثار آن برای سفید کردن دندان نیز مورد تأیید است. کربن فعال (Activated carbon) یا زغال فعال حتی در دستگاه های تسفیه آب نیز استفاده می شود. امروزه خمیردندان هایی حاوی این ماده نیز ساخته شده است. این ماده را می توانید از داروخانه تهیه کنید.

مقداری پودر زغال فعال را با آب مخلوط کرده و خمیر نرمی تهیه کنید. سپس خمیر حاصل را با احتیاط روی دندان های خود قرار دهید. به مدت ۲ دقیقه آن را به حال خود بگذارید. دهان و دندان خود را کاملاً تمیز کنید. سپس دندان های خود را با خمیردندان شستشو دهید. این عمل را یک یا دو بار در هفته تکرار کنید.

پوست موز


پوست موز سرشار از پتاسیم، منیزیوم، منگنز و دیگر مواد معدنی است. این مواد معدنی برای سفید کردن دندان ها بسیار مفید هستند. بخش داخلی پوست موز را به تمام بخش های دندان خود بمالید. حدود ۵ الی ۷ دقیقه صبر کنید. سپس دندان های خود را با خمیردندان مسواک بزنید. این کار را هر میزان که مایل هستید می توانید تکرار کنید.

خمیردندان لیمو

این دهان شویه جدای از سفید کردن دندان، به بوی بسیار خوب دهان نیز کمک می کند. ۳ قاشق چای خوری عصاره ی لیموی تازه و ۱ قاشق چای خوری نمک تصفیه شده را مخلوط کنید. توسط مسواک این خمیر را روی دندان های خود بمالید. سپس دهان خود را کاملاً شستشو دهید. این کار را یک بار در هفته می توانید تکرار کنید.

  • در صورتی که در دهان خود التهاب خاصی دارید از این مورد استفاده نکنید.
  • به دلیل اسیدی بودن لیمو استفاده ی درازمدت از آن پیشنهاد نمی شود.

برگ ریحان


برگ ریحان را کاملاً خرد کرده و از آن یک پوره تهیه کنید. خمیر حاصل را به جای خمیردندان معمولی خود استفاده کنید. این خمیر جدای از سلامت دندان و خوشبو کردن دهان، به سفید کردن دندان نیز خواهد انجامید. به جای این کار می توانید حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه قبل از مسواک زدن این خمیر را روی دندان خود بگذارید. سپس با خمیردندان معمولی مسواک زده و دهان خود را بشویید.

آلوئه ورا


ممکن نیست تابحال از آلوئه ورا استفاده نکرده باشید. کاربردهای متفاوت این گیاه باعث شده تا بسیاری افراد از آن بهره مند شوند. سفید کردن دندان تنها یکی از خواص این گیاه دوست داشتنی است. عصاره ی آلوئه ورای تازه یا ژل طبیعی آلوئه ورا را تهیه کنید. مقداری از آن را روی دندان خود گذاشته و با مسواک ماساژ دهید. سپس دهان خود را شستشو دهید. این کار را پس از هر بار مسواک زدن عادی نیز می توانید انجام دهید. پس از چند هفته نتیجه ی آن قابل مشاهده خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی