بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بازرگانی پرشین پیشرانه

پخش لوازم برقی

بیوگرافی هانس زیمر

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ | amir bonakdar | ۰ نظر

بیوگرافی هانس زیمر 


هانس زیمر، آهنگساز آلمانی متولد شده به عنوان یکی از نوآورانه ترین استعدادهای موسیقی هالیوود شناخته می شود، اولین بار در موفقیت موسیقی دنیای موسیقی پاپ به عنوان یکی از اعضای The Buggles موفق شده است. گروه رادیو کشته شده، رادیو ستاره به یک ضربه جهانی تبدیل شد و به عصر جدیدی از سرگرمی های جهانی کمک کرد که اولین موزیک ویدئو او در شبکه MTV  پخش شد.

 

Zimmer وارد دنیای موسیقی فیلم در لندن شد و  در طول همکاری طولانی با آهنگساز مشهور و مربی (استنلی میرز) شد که شامل فیلم My Beautiful Laundrette بود. او به زودی شروع به کار در چندین پروژه انفرادی موفق، از جمله منتقدان برجسته A Apart World، و در طول این سال Zimmer پیشگام استفاده از ترکیب تکنولوژی های موسیقی قدیمی و جدید بود. امروزه این کار او شهرت پدر را به ادغام دنیای موسیقی الکترونیک با ترتیبات ارکستر سنتی به دست آورده است.


یک نقطه عطفی در زندگی حرفه ای Zimmer در سال 1988 هنگامی که از او خواسته شد بارن مرد را برای کارگردان بری لوینسون به ارمغان بیاورد، آمد. این فیلم برای برنده شدن در اسکار بهترین تصویر سال را دریافت کرد و Zimmer اولین جایزه اسکار خود را برای بهترین امتیاز اصلی به دست آورد. سال بعد، Zimmer امتیاز را برای یکی دیگر از بهترین دریافت کنندگان اسکار دریافت کرد، رانندگی خانم دیزی، با بازی جسیکا تندی و مورگان فریمن.


 

در حال حاضر دو برنده بهترین عکس را به دست آورده است، در اوایل دهه 90 Zimmer موقعیت خود را به عنوان یک استعداد برجسته با امتیاز برنده جایزه برای شیر شاه جایگذاری کرد. موسیقی متن فیلم به بیش از 15 میلیون نسخه فروخته شده است و او جایزه اسکار برای بهترین امتیاز اصلی، گلدن گلوب، جایزه موسیقی آمریکایی، جایزه تونی و دو جایزه گرمی را به دست آورد. در کل، کار Zimmer برای 7 گلدن گلوب، 7 گرمی و هفت اسکار برای "Rainman"، "Gladiator"، "The Lion King"، "به همان اندازه که خوب می شود"، "The Reacers Wife"، "Thin خط قرمز "،" شاهزاده مصر "و" آخرین سامورایی ".


 

Zimmer با تکامل کامل خود در تلاش بود تا تجربیات مربیگری را که تحت هدایت استنلی مایرز به دست آورده بود، تکرار کند. Zimmer با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و محیط خلاقانه حمایتی قادر به ارائه بهترین آهنگسازان به آهنگسازان جوان در موزیکال «موزیکال» در سانتا مونیکا بود. این روش باعث شد تا آهنگسازانی مانند آهنگسازان برجسته مارک مانچینا، جان پاول، هری گرگسون ویلیامز، نیک گلننی اسمیت و کولا Badelt.

 

در سال 2000 Zimmer موسیقی را برای گلادیاتور به ارمغان آورد، که برای نامزدی او اسکار، علاوه بر گلدن گلوب و جوایز منتقدان فیلم انتقادی نیز برای نمره حماسی خود دریافت کرد. بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و آلبوم دوم "Gladiator: More Music from the Motion Picture" تولید شده است که در برچسب "Universal Classics / Decca" منتشر شده است. دیگر نمرات Zimmer در سال شامل ماموریت: غیر ممکن 2، جاده به ال Dorado و یک قطعه ماندگار، کارگردانی بری لوینسون.

 

برخی از نمرات قابل توجه دیگر او عبارتند از: پرل هاربر، The Ring4 فیلم های ریدلی اسکات؛ مردان کتک زدن، هانیبال، سیاه هویک پایین و تلما و لوئیس، پیانو مارشال در ماشین با پسران و لیگ خودشان، عاشقانه های کوانتین تارانتینو، طلوع خورشید، پشتکار روان هوارد، روزهای تندر، حس اسمایلا از برف و روح متحرک: بی نظیر از Cimarron که برای او نیز چهار آهنگ از بریان آدامز، از جمله گلدن گلوب نامزد شده "اینجا من هستم".

 

Zimmer در 27 فستیوال سالانه بین المللی فیلم فlandر، برای اولین بار در کنسرت با ارکستر 100 قطعه و یک کاپ 100 قطعه زندگی می کنند. Zimmer انتخاب های خود را از کارهای چشمگیر خود را انجام داد، Zimmer نسخه های کنسرت تازه ای از گلادیاتور، Mission: Impossible 2، Rain Man، The Lion King و Line The Red Thin را اجرا کرد. این کنسرت توسط داکا ثبت شده و به عنوان یک آلبوم کنسرت تحت عنوان "بال های یک فیلم: موسیقی هانس زیمر" منتشر شد.

 

در سال 2003، Zimmer 100 نمره فیلم خود را برای The Last The Samurai با تام کروز، که هر دو گلدن گلوب و نامزدی منتقدان فیلم انتقادی را دریافت کرد، تکمیل کرد. در طول سال گذشته، زیمر به کمدی نانسی مایرز Something's Gotta Give، فیلم رویاهای انیمیشن Dreamworks، داستان کوسه ای (شامل صدای ویل اسمیت، رنه زلله، رابرت دنیرو، جک بل و مارتین اسکورسیزی)، و اخیرا جیم بروکس اسپنگلیز با بازی آدام سندلر و چای لونی (که برای او نیز نامزدی گلدن گلوب دریافت کرد) را به تصویر کشیده است. پروژه های آینده او عبارتند از: هواپیما Paramount Weatherman با بازی نیکلاس کیج، Dreamworks ماداگاسکار و تابستان بسیار مورد انتظار وارنر Bros. Batman Begins.

 

افتخارات و جایزه های دیگر Zimmer شامل جایزه معتبر به دست آوردن مؤلفان در ترکیب فیلم از هیئت بررسی ملی و جایزه Frederick Loewe در سال 2003 در جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز می شود. او همچنین جایزه Henry Mancini ASCAP را برای موفقیت در طول عمر به دست آورده است. هانس و همسرش در لس آنجلس زندگی می کنند و پدر 4 ساله است.

www.persianpishraneh.com

  • amir bonakdar

بیوگرافی هانس زیمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی